Tuesday, February 16, 2010

KASEH@KTJ - PART 2

bersama-sama dengan editor majalah RATU SEHARI cik noor shuhada yang bertudung kuning kehijauan dan rakan yang berbaju merah bertudung hitam.jumpa kami di MAJALAH RATU SEHARI....tunggguuuuu.....
eheheh..sponsor nak enterprem jugak...
yang tudung kuning tu...jasmin..our student
bersama-sama guru & pengerusi kelab yasmin (baju biru)..mereka semua memakai pakaian tajaan dari KASEH
student2 yang nak make over..
sempat posing dengan my sis..nor



rajin...bagus..bagus...keep it up..gurls


yey....best...kalau nak tengok we all make over..add la my facebook yer....

Wednesday, February 10, 2010

KASEH@KTJ - PART 1 - THE EVENT

hai to allllzz...pada tanggal 6 febuari yang lepas kami di KASEH telah menaja pelamin & pakaian pengantin bagi event Malay Wedding Night di Kolej Tuanku Jaafar (KTJ) di mantin..pada malam itu kami telah mendapat liputan dari majalah pengantin RATU SEHARI. Cik Syuhada editor RATU SEHARI turut memberi ucapan sepatah dua kata tentang budaya perkahwinan melayu.Secara tidak langsung ia dapat memperkenalkan budaya perkahwinan melayu kepada guru & pelajar-pelajar dari luar negara yang berlajar di kolej ini..Kami di KASEH sangat mengalu-alukan acara seperti ini.. barisan pelakon yang menjayakan Malay Wedding Night.

hehehe..kami diberi VIP sit

turut di beri penghargaan untuk merenjis pasangan pengantin.



pengantin di arak masuk ke dewan dengan paluan kompang dan sorakan dari student2..malam tu memang happenning lebih kurang 500 pelajar & ibubapa yang hadir.
pada malam nie...adik kepada bekas pengacara TV3 norjuma..anissa menjadi model pengantin


lakokan untuk majlis pernikahan orang melayu..sebelum majlis persandingan. tema .malay kotemporary
majlis merisik..dalam adab melayu
rehersal...

Wednesday, February 3, 2010

DOOR TO DOOR SERVICE

Hai..to allzzz...kali ini kami melangkah kepada 1 lagi servis khas untuk para pelanggan yang dikasihi.Servis dari pintu ke pintu atau dalam bahasa omputih..heheh door to door service ini bertujuan memudahkan pelaggan kami .Bagi pelanggan yang jauh dari butik dan mereka tidak berkesempatan untuk datang , kami sedia hadir ke rumah anda atau dimana sahaja tempat yang dirasakan sesuai untuk perbincangan . Semoga dengan adanya servis ini , ia memberi kesenangan ke pada pelanggan. cust. noor lebih senang berbincang dirumahnya di Taman Dato' Syahbandar ,Ampangan Seremban.


banyak perkara yang dibincangkan antaranya setting di dalam dewan, fitting baju pengantin, aturcara majlis. dan lain-lain lagi..